Qarabağ Azərbaycandır ! | Karabakh is Azerbaijan ! | Карабах - это Азербайджан !

Call Center

Public Services in Digital Age Use of digital technology to improve the citizens’ standard of living and enhance the convenience of public services.

More
video Mask -01

Latest News

Projects

ASAN Müraciət


“ASAN Müraciət” informasiya sistemi (AMİS) nədir?

AMİS ictimai xarakter daşıyan kommunal, yol və nəqliyyat problemləri, infrastrukturun cari təmiri, abadlaşdırılması və təmizliyi üzrə nəzarətin həyata keçirilməsi məqsədi ilə müvafiq sahə ilə bağlı şikayətlərin elektron xəritə üzərində qeyd edilməklə operativ surətdə aidiyyəti dövlət qurumlarına göndərilməsini, həmin şikayətlərə baxılması ilə bağlı icraatın və baxılmanın nəticələrinin sistem üzərindən izlənilməsini təmin edir.

Layihənin məqsədi

AMİS-in məqsədi problemlərin və çatışmazlıqların ictimaiyyətin daha geniş və fəal iştirakı ilə müəyyən edilməsi və aradan qaldırılmasının operativ qaydada həyata keçirilməsidir.

Layihənin fəaliyyət prinsipləri

İlkin mərhələdə pilot layihə olaraq Sumqayıt şəhərində tətbiq edilən AMİS-in fəaliyyəti aşağıdakı prinsiplər əsasında həyata keçirilir:

• istifadə rahatlığı – məlumat mübadiləsinin, eləcə də istifadəçilərin AMİS-dən istifadəsinin rahat və əlavə əməliyyatlar aparılmadan təmin edilməsi;

• sərbəstlik və fasiləsizlik – AMİS-in fəaliyyətinin fasiləsiz həyata keçirilməsi;

• funksionallıq və davamlı inkişaf –ən son texnologiyalardan istifadə edilməklə AMİS-in daim təkmilləşdirilməsi;

• operativlik – məlumat mübadiləsinin və AMİS-in funksiyalarının ən qısa müddətdə həyata keçirilməsi;

• şəffaflıq – AMİS-in fəaliyyətində aşkarlığın və hesabatlılığın təmin edilməsi.

AMİS-dən istifadə

AMİS-dən istifadə sistemin mobil tətbiqi üzərindən həyata keçirilir. İstifadəçi AMİS-dən qeyd edilən mobil tətbiqi mobil cihazına yükləyərək “ASAN Login” Vahid Giriş Sistemi vasitəsilə qeydiyyatdan keçir. “ASAN müraciət” mobil tətbiqində qeydiyyat zamanı mobil nömrə istifadəçinin öz adına deyilsə, şəxsiyyətin identikləşdirilməsi video qeydiyyat vasitəsilə aparılır. Qeydiyyat tamamlandıqdan sonra istifadəçi FİN və parolu daxil edərək sistemə giriş edə bilir.

İstifadəçi sistemə giriş etdikdən sonra AMİS tərəfindən avtomatik qaydada formalaşdırılan elektron kabinetində müraciətini elektron xəritə üzərində qeyd etməklə operativ surətdə göndərə və baxılmanın nəticəsini izləyə bilər.

Müraciətin göndərilməsi üçün istifadəçi tərəfindən problemin və çatışmazlığın foto və ya video görüntüsü, habelə müraciətin mətni və ya səsli mesajı elektron kabinetə daxil edilir, onun müşahidə (aşkar) edildiyi yer elektron xəritə üzərində qeyd edilərək “Göndər” düyməsi sıxılır.

Müraciətin göndərilməsi zamanı konkret ünvan üzrə digər istifadəçilər tərəfindən göndərilən müraciətlər istifadəçinin elektron kabinetində əks olunur. Həmin müraciətlərdə qeyd edilən məsələlər istifadəçinin müraciəti ilə eyni və ya oxşar olduğu halda istifadəçi sözügedən müraciətlərə qoşula və əlavələr edə bilər.

Qeyd edək ki, ilkin mərhələdə pilot layihə olaraq Sumqayıt şəhərində tətbiq edilən layihə növbəti mərhələdə ölkə üzrə digər ərazilərdə də tətbiq ediləcək.

MyGov

“myGov” portal was established by the “E-GOV Development Center” under the subordination of the State Agency for Public Service and Social Innovations under the President of the Republic of Azerbaijan.

The System for Obtaining and Monitoring of Permits

E-Gov Development Center subordinate to the State Agency for Public Service and Social Innovations under the President of the Republic of Azerbaijan, in collaboration with the Ministry of Internal Affairs, has established “The System for Obtaining and Monitoring of Permits during the Implementation of Special Quarantine Regime”. The system is designed to obtain permits for citizens to operate and leave their homes during the implementation of a special quarantine regime in the territory of the Republic of Azerbaijan.

ASAN Bridge

The concept of digital and modern government requires effective management of large amounts of data. Each government agency stores and manages its own information. However, it should be borne in mind that in order to better serve the citizens, the various agencies must constantly transmit the necessary information to each other and do so safely and quickly. Information exchange tool ASAN Bridge System, as an integrated module of the e-Government Information System (EHIS), provides coordination of government information resources and systems, as well as stable and secure exchange of information between those resources and systems.

ASAN Task

The “ASAN Task” system was established by the E-GOV Development Center in order to effectively organize the work within complex structures and to create a more competitive environment by minimizing the loss of all types of resources.

“ASAN Task” is a system for managing projects and tasks within those organizations. The system has the ability to track projects from start to finish, as well as each task throughout the implementation process. “ASAN Task” also acts as a kind of intranet system within the organization.

The use of the ASAN Task system ensures a planned, effective and coordinated operation, which is one of the key factors of modern management.

CheckApp.

“Rəqəmsal icra hakimiyyəti” portalı

“Rəqəmsal icra hakimiyyəti” portalı – rih.gov.az qərar qəbuletmə prosesində çevikliyin artırılması, rəqəmsal savadlılıq səviyyəsinin yüksəldilməsi, vahid məkandan xidmətlərə çıxışın təmin edilməsi, vətəndaşların vaxtına qənaət edilməsi, müraciət prosesinin asanlaşdırılması, habelə yerli icra hakimiyyətlərinin fəaliyyətində çeviklik və səmərəliliyin təmin edilməsinə hədəflənib.

Layihənin ilkin mərhələsində sosial-iqtisadi aktiv 3 bölgə - Gəncə şəhəri, Masallı və Quba rayonları seçilib. Bu rayonlar Azərbaycanın hər bir zonasını (şimal, cənub və qərb) təmsil etməsinə, əhali çoxluğuna və “ASAN xidmət” mərkəzlərinin yerləşməsinə görə təyin edilib.

  • “Rəqəmsal icra hakimiyyəti” portalı icra hakimiyyətləri tərəfindən göstərilən bir sıra xidmətləri rəqəmsal formatda vətəndaşlara təqdim edir, habelə icra hakimiyyətlərinə görüş üçün elektron formatda müraciət və aktual mövzular haqqında sorğular formalaşdırmaq imkanı yaradır. “Rəqəmsal icra hakimiyyəti” portalı yaradılmadan öncə vətəndaş iştirakını təmin etmək məqsədilə Gəncə şəhəri, habelə Quba və Masallı rayonlarında vətəndaşlar arasında sorğular təşkil olunub (sorğuların nəticələri ilə burada tanış ola bilərsiniz). Portal, həmçinin elektron formatda məlumatlandırma moduluna malikdir.
  • ·         “Rəqəmsal icra hakimiyyəti” portalının xidmətlər bölməsində vətəndaşlara 12 elektron xidmət təqdim olunur. Bu xidmətlərdən 9-u yerli icra hakimiyyətlərinin vətəndaşlara göstərdikləri dövlət xidmətləridir. Bu xidmətlərdən istifadə etmək üçün vətəndaşlar tələb olunan sənədlər əsasında məlumatları təqdim etməklə müraciət edə bilərlər. Vətəndaşların bəzi fərdi məlumatları avtomatik şəkildə portal vasitəsilə əldə olunur. Bu isə öz növbəsində vətəndaşların vaxtına və resurslarına qənaət edir.
  • ·         “E-iştirakçılıq” bölməsi vasitəsilə vətəndaşlar ictimai aktual mövzularla bağlı icra hakimiyyətinə müraciət göndərə bilərlər. Vətəndaş “E-iştirakçılıq“ bölməsinə keçid etməklə, Yerli icra hakimiyyətini, daha sonra müraciətin istiqamətini seçməklə Yeni Müraciət” yaratmaq imkanına malikdir. Müraciət Yerli icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən təsdiq olunduqdan sonra sorğu portalın “E-iştirakçılıq” bölməsində digər vətəndaşların səs verməsi üçün yaradılır. Səs vermə anonim qaydada aparılır və nəticəsi portalda hər kəslə açıq şəkildə paylaşılır. Eyni zamanda, Yerli icra hakimiyyəti orqanları da həyata keçirilməsi planlaşdırılan layihələr və yeniliklər barəsində vətəndaşların fikir və münasibətlərini bu modul vasitəsilə əldə etmək imkanına malikdirlər.
  • ·         “Vətəndaş Qəbulu” modulu Yerli icra hakimiyyəti orqanlarında görüş üçün onlayn müraciət etmək imkanını yaradır. Vətəndaşlar yerində qəbula müraciət etdikdən sonra müraciət müvafiq icra hakimiyyəti tərəfindən baxılır. Daha sonra vətəndaşın şəxsi kabinetində görüşün vaxtı və görüşüləcək şəxs barədə məlumat yerləşdirilir.
  • ·         “Məlumatlandırma” bölməsi vasitəsilə vətəndaşlar Yerli icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən görülən işlər haqqında məlumat əldə edə bilərlər.

Yerli icra hakimiyyətləri xidmətlərinin elektronlaşdırılması Almaniya Federal İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Nazirliyinin (BMZ) maliyyələşdirdiyi və Almaniya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Cəmiyyəti (GIZ) tərəfindən icra edilən “Yerli İnkişaf üçün Yaxşı İdarəetmə” proqramı çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi və müvafiq yerli icra hakimiyyətləri ilə birgə həyata keçirilir.

ASAN Login

“ASAN Login” is a single sign in system providing the use of digital services in a more convenient form.

“ASAN Login” is a central authentication and authorization system for various systems (web, mobile) developed on the basis of latest technologies (microservice architecture). Being one of the essential component of the new e-Gov infrastructure, this system enables users to log in to all other integrated systems through the single point registration.

eGov Portal

“e-Government Portal” has been established in order to enable provision of information and e-services through the use of advanced modern information technologies by the related state bodies for the all citizens residing in the territory of Azerbaijan, as well as legal entities & individuals, foreigners and stateless people.

The main operational areas of the portal cover ensuring delivery of all services electronically through a single platform based on the application of "One-stop-shop" principle between citizens and government agencies.

“e-Government Portal” ensures centralized delivery of e-Services by the government organizations, use of these services by citizens and provides easy access to obtain legally defined information about the related documents from information system and resources (databases, information research centers, registers and other information resources) of the government organizations integrated into the portal’s system.

ASAN Visa

“ASAN Viza” has been created to simplify the visa issuance procedure for foreigners and stateless persons seeking to come to Azerbaijan.

“ASAN Viza” system operates in two directions:

1. Electronic visa issuance through the portal of www.evisa.gov.az

2. Provision of visa issuance upon arrival at International Airports of Azerbaijan.

Individuals seeking to visit Azerbaijan are able to apply for the electronic visa before coming to the country. Only national passport details are required during the application process for the electronic visas.